5 روش خاص طرز تهیه معجون چاق کننده سریع صورت و بدن

شاید خیلیا فکر کنن که فقط منظور از تناسب اندام، لاغریه. اما اینو بدونین که خیلی از آدما هستن که برای رسیدن به اندام ایده آل، دنبال بهترین ویتامیین برای چاقی پایین تنه میباشند. به همین خاطر راه های مختلفی رو امتحان میکنن تا بتونن چاق و زیبا بشن. یکی از این راه ها استفاده از معجون چاق کننده سریع هستش. این معجون افزایش وزن سراسر کالری میباشد و میتونه به بدن انرژی خیلی زیادی بدن. به همین خاطر تو زیبایی اندام خیلی تاثیر میذارن. طبیعتا کسایی که خیلی لاغر هستن، اندام زیبایی ندارن.

حالا ما قصد داریم تا تو این بخش به یه سری معجون های پرکالری برای افزایش وزن اشاره کنیم تا شما بتونین با مصرف این معجونا به اندام زیبا و خوش فرمی برسین. با ما همراه باشین.

شما برای اینکه چاق و زیبا بشین، نباید هر راهی رو امتحان کنین. ممکنه داروها و قرصای زیادی برای افزایش وزن تو داروخونه ها وجود داشته باشه اما موضوع مهم سلامتی بدنه. هیچ وقت از روشایی که سلامتی رو مختل می کنن، برای زیبایی اندامتون استفاده نکنین. این روشا ممکنه در نهایت به اندام های بدنتون آسیب برسونن.

مثلا خیلی از داروهای چاق کننده، عملکرد کبد رو مختل میکنن. پس خیلی حواستون به این موضوع باشه.
حالا ما میخوایم طرز تهیه چند تا معجون افزایش وزن سالم و مفید رو به شما معرفی کنیم تا بتونین با مصرفش به اندام ایده آلتون برسین.

این معجونایی که میخوایم براتون عنوان کنیم، هیچ آسیبی به سلامتی شما نمی رسونن حتی خیلی از اونها باعث تامین ویتامین و انرژی بدن شما میشن. پس بهتره که بریم با طرز تهیه طرز تهیه معجون چاق کننده سریع آشنا بشیم.

یکی از معجون های پر طرفدار برای پرشدن صورت معجون گوجه فرنگی و هویج و روغن زیتونه،گوجه فرنگی و هویج و به همراه یک قاشق روغن زیتون بزارید بخارپز بشه به مدت یک ربع سپس همه مواد و میکس کنید و بعد 100 گرم آن را به همراه ناهار و 100 گرم و به همراه شام هر روز میل کنید توجه کنید که در کنار این معجون آب و فراموش نکنید نوشیدن آب سبب میشه مسیر های جذب فیبر این معجون باز بشن و نتیجه بخشی سریعتر انجام بشه.

معجون برای افزایش وزن با دانه های آجیلی

کی از معجونایی که برای چاقی خیلی مفیده، معجون چاق کننده سریع با دانه های آجیلی هستش. این معجون خیلی پرکالری و مفیده و برای همه گروه های سنی مناسبه. حتی کودکان هم میتونن از این معجون استفاده کنن.

به طور کلی این معجون هم به پرشدن صورت و هم به پرشدن کلی بدن کمک میکنه. ترکیبات این معجون، علاوه بر اینکه کالری بالایی رو به بدن شما میده و نیازهای بدنتون به ویتامین ها، مواد معدنی و ریزمغذی ها رو برطرف میکنه، باعث اضافه وزن هم میشه. همینطور باید بگیم این معجون به تقویت سیستم ایمنی بدنتون کمک میکنه و ضعف و خستگی جسمانی رو هم از بین میبره. حالا بهتره بهتون بگیم برای تهیه این معجون به چه مواد اولیه ای نیاز دارین.

 مغز بادوم زمینی 50 گرم
• مغز بادوم هندی 100 گرم
• انجیر خشک شده 100 گرم
• کنجد 50 گرم
• جینسینگ قرمز 50 گرم
• نبات 2 کیلوگرم
• پودر مالت جو 100 گرم
• آرد نخودچی 100 گرم
• نشاسته ذرت 2 کیلوگرم
• پودر کاکائو 200 گرم
• پودر جوانه گندم 100 گرم
• پودر جوانه جو 100 گرم
• مغز فندق 50 گرم
• مغز بادوم درختی 100 گرم
• مغز پسته 50 گرم

طرز تهیه: برای تهیه این معجون مقوی و خوشمزه، باید مواد اولیه ای که نیاز به آسیاب کردن دارن رو به خوبی آسیاب کنین. بعد که همشون حسابی آسیاب شدن و به پودر نرم تبدیل شدن، با همدیگه مخلوطشون کنین. این معجون رو میتونین روزی 2 قاشق غذاخوری با یه لیوان آب سرد مخلوط کنین و روی حرارت بذارین.

یه کم که غلیظ شد و تقریبا فُرم فرنی رو به خودش گرفت، زیر شعله گاز رو خاموش کنین. دمنوش خوشمزه برای افزایش وزن آماده شده. بهترین زمانی که شما میتونین از این معجون استفاده کنین، وعده صبحانه هستش.

معجون چاقی با شیر خشک

🟩شیر خشک یک معجون سریع برای چاق شدن است. این معجون در مدت زمان کوتاهی وزن شما را تا حد زیادی افزایش میدهد. همچنین ویتامین ها و مواد مغذی لازم برای بدن شما را تامین می کند.

🟩طرز تهیه: چهار قاشق غذاخوری شیر خشک را در با یک لیوان آب گرم‌مخلوط کرده سپس همراه یک عدد موز ، دو قاشق عسل و مقداری پسته داخل میکسر ریخته و میل کنید.

معجون بمب افزایش وزن

🟥معجون هات چاکلت و کره بادام زمینی یک معجون فوق العاده خوشمزه و پرکالری است که به سادگی زمینه افزایش وزن را در شما فراهم میکند

🟥طرز تهیه: دو قاشق شکلات ذوب شده همراه با یک قاشق کره بادام زمینی مخلوط کرده و سپس یک فنجان شیر به آن اضافه کنید. روی حرارت ملایم قرار داده و یک اسکوپ خامه را همراه کمی بستنی اضافه کنید.

پودر چاق کننده خانگی

در طب سنتی راه های زیادی برای افزایش وزن وجود دارد. پودر های گیاهی که میتوان همانند معجون های چاقی برای افزایش وزن استفاده کرد. در ادامه تعدادی از آنها را به شما معرفی میکنیم.

🟦پودر جوانه گندم: پودر جوانه گندم حاوی مقادیر زیادی ویتامین E و آنتی اکسیدان است.  این پودر را با موز، شیر و عسل ترکیب کنید تا باعث افزایش وزن در شما شود.

🟦جینسینگ: پودر جینسینگ دارای خواص بسیار زیادی برای بدن است. یکی از خواص این ماده افرایش وزن از طریق افزایش اشتها است. این پودر را همراه کره و شیر میل کنید.

عرقیجات چاق کننده

برخی عرقیجات تاثیر زیادی در افزایش وزن دارد. میتوانید آنها را به سادگی از عطاری ها تهیه کرده از تاثیر آنها بر افزایش وزن خود بهره ببرید. در ادامه چند مورد از آنها را به شما معرفی میکنیم.

🟪عرق یونجه: عرق یونجه بسیار برای افزایش اشتها کاربرد دارد‌. نوشیدن یک لیوان از این عرق نیم ساعت قبل از غذا اشتهای شما را تا حد زیادی افزایش می دهد.

🟪عرق شیرین بیان:  عرق شیرین بیان در صورت اصل بودن باعث تاثیرات مثبت بر دستگاه گوارش درنتیجه افزایش اشتهای شما می شود. استفاده از این عرق در مدت کوتاهی شما را به اندام ایده آلتان می رساند. روزی دو تا سه فنجان از آن را میل کنید.

 

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *